Jual Obat Untuk Penghilang Jerawat Ampuh Online

Jual Obat Untuk Penghilang Jerawat Ampuh Online محل لکه های آکنه بر روی صورت خود می تواند نشانه ای از سلامت بدن را. با تجزیه و تحلیل "نقشه برداری" که در آن شما به نظر می رسد آکنه، شما می توانید وضعیت بدن را در درک، اقدام مناسب برای کمک به جلوگیری از تشکیل آکنه های جدید است. ادامه مطلب!

نقشه صورت

آکنه در منطقه پیشانی

دلیل: مشکلات گوارشی (مشکل در هضم غذاهای خاص)، مشکلات روده کوچک، مشکلات کبدی، برنامه خواب نامنظم، استرس، بی ثباتی عاطفی، نگرانی بیش از حد، مصرف غذاهای با قند بالا، تجمع سم، محصولات مو، موی چتری ، به عنوان یک نتیجه از پوشیدن کلاه کثیف.

آکنه در ناحیه اطراف ابرو

علت:

منطقه بین ابرو و مو: گردش گره های لنفاوی که کمتر خوب است، چربی بالا، مصرف غذاهای فرآوری شده است که بیش از حد بالا، مشکلات مثانه و صفرا.

این منطقه بین ابروها: ضعیف قلب، الکل بیش از حد، مصرف بیش از حد از توتون و تنباکو.

آکنه بر روی گونه چپ

علت: ناراحتی های قلبی، مصرف بیش از حد غذا، اشکال در بدن جذب تغذیه، استرس، مشکلات معده، استفاده از تلفن، کمتر بهداشتی، بالشی کثیف بودند، استفاده از برس آرایش، عدم تطابق با را تشکیل می دهند و یا مراقبت از پوست استفاده می شود.

آکنه بر روی گونه راست

علت: بیماریهای ریوی، آلرژی، استرس، مشکلات معده، بیش از حد قند، تلفن همراه آلوده، استفاده از تلفن، کمتر بهداشتی، بالشی کثیف بودند، استفاده از برس آرایش، عدم تطابق با و یا را تشکیل می دهند مراقبت از پوست استفاده می شود.

آکنه بر روی بینی

علت: رژیم غذایی ضعیف، یبوست، نفخ شکم، عدم تعادل در روده بزرگ، اختلالات گوارشی، و گردش خون ضعیف زمانی که بینی توسط لایه برداری پوست مشخص

آکنه در ناحیه اطراف لب

علت: یبوست، الگوی ترشح نامنظم، memakanan بیش از حد غذاهای تند و یا سرخ شده، ناسازگاری با خمیر دندان

آکنه در منطقه چانه و فک

علت: هورمون مشکلات، مشکلات زنان / اندام های جنسی، عدم تعادل کلیوی (برای آکنه زیر صورت / چانه)، عادت به صورت استراحت در دست، ناسازگاری با خمیر دندان

اگر چه علل ذکر شده برای هر منطقه از صورت یک راهنمای کلی است، ممکن است برای همه صدق نمی کند. به عنوان مثال، فقط به خاطر اینکه می جوش بر روی پیشانی شما وجود دارد، به این معنا نیست باید چیزی اشتباه است با کبد شما وجود داشته باشد. البته، اگر آکنه بر روی پیشانی همراه با شکایت از کبد، نشانه ای است که شما باید انجام چک با داخلی است. در صورتی که هیچ نشانه ای در شکایت است که شما بدن خود را احساس می کنید وجود دارد، در اینجا برخی راه حل پیشنهاد شده برای درمان آکنه با توجه به منطقه صورت

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply